יום ראשון, 22 בספטמבר 2013

שיווק בוידאו ו-Universal search


לאן אנחנו הולכים כמעט בכל פעם שאנחנו רוצים להשיג מידע? גוגל הוא מנוע החיפוש הפופולארי בעולם, הנותן לנו גישה לכמויות עצומות של מידע מכל סוג. אם אתם מעוניינים להגיע להמוני לקוחות פוטנציאלים ולהגדיל את ההכנסות שלכם, הגעה למיקום גבוה בתוצאות החיפוש של גוגל היא צעד הכרחי. אז מה צריך לעשות כדי לקדם את האתר בתוצאות החיפוש של גוגל? מה החידוש שיקפיץ את האתר שלכם בתוצאות החיפוש ויביא לכם עוד לקוחות? מיד התשובות.

 - Universal searchהחידוש של גוגל

ישנן פעולות רבות שיכולות לסייע בקידום האתר שלכם בתוצאות החיפוש של גוגל, להן מכנה משותף אחד - שימוש במידע. ככל שכמות המידע שתעלו תהיה רבה ותתחלף בתדירות גבוהה יותר, כך קידום האתר בתוצאות החיפוש יהיה יעיל יותר. אך האם שימוש במידע טקסטואלי יספיק לכם? אם בעבר התשובה הייתה חיובית, כיום הדרך בה גוגל מדרגת אתרים היא שונה. שם המשחק כעת הוא גיוון, או Universal search. הכוונה היא לשילוב סוגי מידע שונים בתוצאות החיפוש, כגון תוצאות טקסט, תמונות, וידאו וחדשות.  אתר שעושה שימוש בסוגי מידע מגוונים אלו יזכה לדירוג גבוה יותר ביחס למתחריו ב Universal search של גוגל. איך אפשר להשיג יתרון על פני המתחרים? תמשיכו לקרוא ותגלו.

 Universal searchושיווק בוידאו

כל עסק היה רוצה לפתח מוצר שאין למתחרים, נכון? הנה כמה עובדות מעניינות על שיווק בוידאו ריבוי הסרטונים ברשת מגיע ממספר מועט יחסית של מקורות - רק כרבע מהמשתמשים מעלים סרטונים שהם יצרו. זאת ההזדמנות שלכם להשתמש בכלי שעסקים רבים לא משתמשים בו ולהשיג יתרון ששווה זהב: דירוג גבוה בתוצאות החיפוש של גוגל! הנה פרט מעניין נוסף: יו טיוב הוא מנוע החיפוש השני בגודלו בעולם אחרי גוגל. יצירת סרטון והעלאה שלו ליו טיוב תקדם אתכם בשני מנועי החיפוש הגדולים בעולם ותגדיל את רמת החשיפה שלכם ללקוחות חדשים. איך יוצרים סרטון מוצלח? הנה מספר טיפים שימושיים.

שיווק בוידאו

ככל שכמות הצפיות בסרטון שלכם תהיה גבוהה יותר, כך גם ההשפעה על קידום האתר במנועי החיפוש תהיה רבה יותר. כיצד יוצרים סרטון מעניין? אחד הטרנדים החמים ברשת הוא שימוש בסלבס בסרטונים - אם זה עובד בפרסומות בטלוויזיה, למה לא להשתמש בהצלחה גם באינטרנט?  מנוע החיפוש אינו יודע לקרוא סרטונים, ולכן עליכם לשלב את מילות המפתח המתאימות בכותרת בתיאור ובתגיות.

שיווק בוידאו - עשה זאת בעצמך?

יש פעולות שאפשר לבצע לבד, כמו להרכיב שולחן שקונים באיקאה או להחליף מנורה. האם  שיווק ביוטיוב בוידאוהיא אחת מהן? כל אחד יכול ליצור סרטונים ולהעלות אותם לרשת. אך שנייה לפני שאתם לוחצים על כפתור ההקלטה במצלמה, כדאי לעצור ולשאול את עצמכם מספר שאלות. ראשית, האם כל סרטון יקדם את העסק שלכם? יצירת סרטון שיסייע במלאכת הקידום דורש מיומנות וניסיון רבים. סרטון לא יעיל יוריד לטמיון את הזמן שהשקעתם בו. דבר נוסף שחשוב לבדוק, הוא האם יש לכם את הזמן הדרוש כדי לעסוק בשיווק בוידאו בעצמכם? למידת התחום ויישומו בצורה מוצלחת גובים זמן יקר שלבעל עסק לא תמיד יש. בהרבה מקרים יהיה כדאי יותר להשקיע זמן בעסק עצמו כדי לתרום להצלחתו. אז מה הפתרון?

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה