יום ראשון, 11 באפריל 2010

כיום ישנן סדנאות רבות העוסקות בשיווק אתרי אינטרנט. איזה מידע יוכל להועיל לבעל העסק בבואו לקדם את אתר האינטרנט שלו, בסיום סדנה כזו? על מנת להשיב על שאלה זו, חשוב לדעת תחילה מהו התוכן המועבר בסדנאות אלו.

מידע ונתונים כלליים – מהו הפוטנציאל הגלום בשיווק ברשת האינטרנט, נתונים מספריים המשקפים את היקף השיווק באינטרנט. הכרות עם מוקדי פעילות מרכזיים ברשת – בלוגים, פורומים, מנועי חיפוש ועוד.

מנועי חיפוש – מהם עקרונות הפעולה של מנועי החיפוש, מהי אופטימיזציה למנועי חיפוש, מה ההבדל בין קידום ממומן לקידום אורגני.

קידום אתרים ברשת – כיצד ניתן לקדם את האתר באמצעות תוכן האתר, המבנה והקישורים שלו. מעבר על העקרונות שלפיהם תוכן האתר יכול לתרום לשיווק ברשתות חברתיות ולקידום במנועי החיפוש.