המאה ה-21 שמה את האינטרנט בראש רשימת אמצעי המדיה הנמצאים בשימוש על ידי האזרחים בעולם בכלל ובעולם המערבי בפרט. גמישותו של האינטרנט ואינספור האפשרויות שהוא נותן לבעלי עסקים וחברות להרחיב את פעילותם העסקית, הפכה את המושג שיווק באינטרנט לאחד המושגים השכיחים והנפוצים ביותר בעולם הפרסום והשיווק. אם במדיות האחרות עלויות הפרסום והשיווק מנעו את כניסתם של עסקים קטנים למשבצות השידור או הפרסום בעיתון, הרי שהאינטרנט מאפשר בעלויות נמוכות יחסית לכל בעל עסק או חברה לפתח ערוצי שיווק אינטרנטיים אשר מאפשרים להם להגיע אל קהל לקוחות עצום גם ללא הצורך בהקצאת הון כספי עצום למטרה זו.
יום שישי, 7 ביוני 2013
שיווק ויראלי בעידן הוירטואלי
המאה ה-21 שמה את האינטרנט בראש רשימת אמצעי המדיה הנמצאים בשימוש על ידי האזרחים בעולם בכלל ובעולם המערבי בפרט. גמישותו של האינטרנט ואינספור האפשרויות שהוא נותן לבעלי עסקים וחברות להרחיב את פעילותם העסקית, הפכה את המושג שיווק באינטרנט לאחד המושגים השכיחים והנפוצים ביותר בעולם הפרסום והשיווק. אם במדיות האחרות עלויות הפרסום והשיווק מנעו את כניסתם של עסקים קטנים למשבצות השידור או הפרסום בעיתון, הרי שהאינטרנט מאפשר בעלויות נמוכות יחסית לכל בעל עסק או חברה לפתח ערוצי שיווק אינטרנטיים אשר מאפשרים להם להגיע אל קהל לקוחות עצום גם ללא הצורך בהקצאת הון כספי עצום למטרה זו.
יום ראשון, 2 ביוני 2013
שיווק באינטרנט לחברות הייטק
בתעשייה תחרותית כמו ענף ההיי טק, כאשר התחרות על ליבו ואמונו של
הצרכן היא רבה, וכל משקיע או לקוח פוטנציאלי שווה לחברה מיליוני דולרים, הופכים
אמצעי השיווק שלכם לכלי הנשק העיקרים במרוץ להגברת מכירות וגיוסי הון לחברה. שיווק
באינטרנט לחברות הייטק היא משימה רבת חשיבות המאפשרת ליצור זרימה חיונית של פעילות
צרכנית לחברה, ויוצרת צמיחה כלכלית המהווה את מטרתה העיקרית של החברה.
שיווק והצלחה לצד מוצרים ושירותים פורצי דרך
במהלך ההיסטוריה, המצאות גדולות וקטנות, נפלו או פרצו דרך בהתאם למידת
השיווק ואופן החשיפה שלהם אל הקהלים המתאימים. בעוד שהטלפון של בל, או הנורה של
אדיסון היוו פתרון טכנולוגי משמעותי בחשיבותו, ללא הגורמים שעמדו מאחוריהם, אשר
השקיעו, דחפו ושיווקו את הרעיון, אלה לא בהכרח היו הופכים למוצרים בעלי הכרה
בינלאומית. בתעשיית ההיי-טק, חידושים, רעיונות, שירותים מתקדמים ומוצרים מתקדמים
וחדשים צצים אל האוויר ללא הפסקה, וכאשר לכל תחום וכל ענף יש תחרות גבוהה, נשאלת
השאלת כיצד לבלוט אל מול הלקוחות וכיצד לשווק את עצמכם בצורה הנכונה. תעשיית
ההיי-טק היא תעשיה אשר עורקיה ארוגים במרשת האינטרנט, והשיווק האינטרנטי הוא כלי
אסטרטגי בעל חשיבות רבה לצורך גיוס הון ולקוחות.
כיצד מגייסים לקוחות ומשקיעים באמצעות המדיות החדשות
בתעשייה בה רוב החברות מתפרנסות וצומחות באמצעות מכירות מוצרים או
שירותים לשוק הבינלאומי, המדיות החדשות לרבות רשת האינטרנט, הן הערוץ החשוב
והעיקרי לצורכי השיווק השונים של החברה. באמצעות יחסי ציבור אינטרנטיים טובים,
ניתן להעניק ללקוחות ומשקיעים את הביטחונות החיוניים לו בעת ההתעניינות במוצרים
ובשירותים שיש לכם להציע, ולגרות את הרצון שלו להשקיע בכם ובמוצרים שלכם בעזרת
שיווק לאינטרנט שקולע למטרה.
שיווק בינלאומי באינטרנט – רשת חדשה של הזדמנויות עסקיות
הנוסחא פשוטה למדי, וכאשר תעשיה אשר מוכרת בעיקר חדשנות ופונה לקהל
פתוח דעת שמחפש ללמוד ולהתעדכן, אין מקום יותר טוב למצוא אותם מאשר ברשת האינטרנט.
בעזרת כלים ממוקדים לשיווק באינטרנט לחברות היי טק תוכלו ליצור הזדמנויות עסקיות
חדשות מנתיבים מקוריים ולא צפויים. דרך נקודות גישה חדשות המקשרות אליכם, תוכלו
ליצור קשרים עסקיים חדשים, ולהגדיל את קהל הלקוחות שלכם. החל מפרסונות מקצועיות
בלינקדאין, פייסבוק או טוייטר, דרך בלוגים מקצועיים ואתרי תוכן, ועד קמפיינים
ממוקדים באתרי מטרה, קידום אורגני בגוגל ועוד ערוצי שיווק מתקדמים. יחסי הציבור
שתיצרו לעצמכם באינטרנט יהוו כרטיס ביקור איכותי בעולם של שיווק בינלאומי
באינטרנט, בו לקוחות ומשקיעים פוטנציאלים מהארץ ומהעולם יוכלו להגיע אליכם במרחק
הקלקה פשוטה.
הירשם ל-
רשומות (Atom)