המאה ה-21 שמה את האינטרנט בראש רשימת אמצעי המדיה הנמצאים בשימוש על ידי האזרחים בעולם בכלל ובעולם המערבי בפרט. גמישותו של האינטרנט ואינספור האפשרויות שהוא נותן לבעלי עסקים וחברות להרחיב את פעילותם העסקית, הפכה את המושג שיווק באינטרנט לאחד המושגים השכיחים והנפוצים ביותר בעולם הפרסום והשיווק. אם במדיות האחרות עלויות הפרסום והשיווק מנעו את כניסתם של עסקים קטנים למשבצות השידור או הפרסום בעיתון, הרי שהאינטרנט מאפשר בעלויות נמוכות יחסית לכל בעל עסק או חברה לפתח ערוצי שיווק אינטרנטיים אשר מאפשרים להם להגיע אל קהל לקוחות עצום גם ללא הצורך בהקצאת הון כספי עצום למטרה זו.
יום שישי, 7 ביוני 2013
שיווק ויראלי בעידן הוירטואלי
המאה ה-21 שמה את האינטרנט בראש רשימת אמצעי המדיה הנמצאים בשימוש על ידי האזרחים בעולם בכלל ובעולם המערבי בפרט. גמישותו של האינטרנט ואינספור האפשרויות שהוא נותן לבעלי עסקים וחברות להרחיב את פעילותם העסקית, הפכה את המושג שיווק באינטרנט לאחד המושגים השכיחים והנפוצים ביותר בעולם הפרסום והשיווק. אם במדיות האחרות עלויות הפרסום והשיווק מנעו את כניסתם של עסקים קטנים למשבצות השידור או הפרסום בעיתון, הרי שהאינטרנט מאפשר בעלויות נמוכות יחסית לכל בעל עסק או חברה לפתח ערוצי שיווק אינטרנטיים אשר מאפשרים להם להגיע אל קהל לקוחות עצום גם ללא הצורך בהקצאת הון כספי עצום למטרה זו.
הירשם ל-
תגובות לפרסום (Atom)
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה