יום חמישי, 22 באוגוסט 2013

קידום בגוגל – אם אתה לא שם אתה לא קיים


במציאות בה לכל בעל עסק ולו הזעיר ביותר יש אתר אינטרנט (לפחות בסיסי), יש משמעות הולכת וגוברת למיקום העסק שלך במנועי החיפוש הגדולים ובראשם מנוע החיפוש של גוגל כמובן. הנסיון מראה כי לקוח המבקש למצוא שירות או מוצר, לא ירחיק אל מעבר לעמוד הראשון של תוצאות החיפוש שלו, או מקסימום ידפדף לתוצאות העליונות בעמוד התוצאות השני. העובדה הפשוטה הזו הופכת את מיקום האתר שלך במנוע החיפוש לקריטית ככל שהדבר נוגע להגדלת מאגר הלקוחות הבסיסי שלך. כדי להופיע בעמוד התוצאות הראשון של מנוע החיפוש של גוגל קיימות כיום מספר שיטות קידום הנהוגות בשוק, אולם תוצאה טובה מושגת בעיקר על ידי התמדה ותפעול שוטפים של האתר מול מנוע החיפוש, מה שלא מותיר לך כבעל עסק את הזמן הדרוש לכך, ואכן רבים פונים כיום לחברות המתמחות בקידום אתרי אינטרנט לקבלת השירות החשוב הזה.

ספר לעולם למה דווקא אתה ולא אחרים

ככל בעל עסק המוכר מוצר או שירות, גם אתה בטוח שהמוצר שלך הוא הטוב ביותר, והשירות שלך הוא האדיב ביותר או המקצועי ביותר. אולם כמוך גם אחרים חושבים בדיוק אותו דבר לגבי המוצרים שלהם, לכן בניית אתר אינטרנט, והעלאת תכנים איכותיים לאתר בלבד, אינם מספיקים היום כדי שהעסק שלך יבלוט לעומת עסקים אחרים. על מנת לקדם את אתר העסק שלך, יש צורך בתכנים איכותיים המיועדים לפיזור ברחבי הרשת, והאמורים לגרום לגוגל ל"הרגיש" את כמות התעבורה הפוטנציאלית אל האתר שלך וממנו. אם בעבר יכלו בעלי אתרים להסתפק בתכנים פשוטים המכילים מילות מפתח החוזרות על עצמן הרי שכיום גוגל מעדכנת את אלגוריתם החיפוש שלה, ומציבה בפני כותבי התכנים דרישות מחמירות הרבה יותר לאיכות ומקוריות.

כותבי תוכן מקצועיים וקידום האתר שלך

חברות הקידום המתמחות בכך, עובדות מול כותבי תוכן מקצועיים העוברים ברוב המקרים מיון קפדני, המותיר בסופו של תהליך קבוצת כותבים שהתכנים שלהם עומדים ללא בעיה בדרישות מנועי החיפוש. מציאת כותבים מקצועיים היא משימה לא פשוטה, והלקוח הבודד עלול לא פעם לרכוש שירות לא מקצועי במחיר יקר ללא תוצאה אפקטיבית. אז אם קידום האתר שלך חשוב לך, ואם אתה רוצה להוביל את התחום בו בחרת לעבוד, עליך להתייחס את קידום האתר בגוגל כאל כל מטרה עסקית אחרת שהצבת לעסק שלך, ולהקדיש לכך את המשאבים ואת הזמן האיכותיים ביותר כדי לקבל את התוצאות הטובות ביותר.