יום שלישי, 12 בינואר 2010

בניית מותג באחריות. מה זה אומר?

כדאי מאוד להתחיל ולבנות את המותג של החברה סמוך מאוד לזמן שבו אנו מחליטים לצאת איתה לדרך. אלה חדשות ישנות.
מה שחשוב להבין זה מה המטרה ומה המסרים שאנו רוצים להעביר כדי להשיג את המטרה. ההתחלה הקלה והמשתלמת ביותר היא שיווק ברשתות חברתיות. לפתוח פרופיל בפייסבוק או בדה מרקר קפה. להתחיל להעלות מסרים ולבדוק את התגובות. אל תשכחו לציין במדובר שהחברה שלכם היא מיזם חדש. פרויקטים חדשים תמיד זוכים למנה גדושה יותר של אמפתיה. וכשמדובר ברשתות חברתיות,מידת שיתוף הפעולה של הגולשים הוא אחד המדדים החשובים להצלחת הקמפיין. גם בקידום אתרים המצב דומה.