יום רביעי, 31 ביולי 2013

שיווק ביוטיוב - יצירת נוכחות!


אם עד לפני זמן לא רב, נחשב האתר של יוטיוב למקום בו ניתן לצפות בחתולים וכלבים מבצעים תעלולים או לצפות בתינוקות מגחכים למראה נייר נקרע, הרי שבשנים האחרונות תפס יוטיוב את מקומו כאחת מפלטפורמות השיווק האפקטיביות והיעילות ביותר בתחום הקידום והפרסום לעסקים. לא משנה כמה איכותי יהיה התוכן המילולי שלך, האמרה "טוב מראה עיניים מאלף מילים" נשארת תקפה לחלוטין ככל שהדבר נוגע למוצרים ולשירותים. דף כתוב לעולם לא יוכל להעביר את המראה, התחושה או היתרונות המעשיים של המוצר שלך כפי שיעשה זאת סרטון וידאו אחד. כיום חברות הקידום באינטרנט שהבינו את הפוטנציאל העצום הגלום בפלטפורמה המקצועית (והחינמית יש לומר) של יוטיוב, החלו מפנים משאבים לא מבוטלים להפקת סרטוני יוטיוב וקידומם ברשת כחלק ממערך הקידום הכולל של אתרי האינטרנט אותם הם מקדמים.

סרטוני יוטיוב – כבר לא למשתמשים ביתיים בלבד

כאשר פתחת את העסק שלך חלמת על קמפיין פרסומי בטלוויזיה, ברדיו ובעיתונות, אבל חלומות לחוד ומציאות לחוד. עלויות הפקת קמפיין פרסומי באחת המדיות המסורתיות האלה, עלולה להגיע לעשרות אלפי שקלים במקרה הטוב, ואם אתה בנק, אז גם למיליוני שקלים. סביר להניח שהעסק שלך לא ממש נמצא בתחום היקר הזה, אולם אין פירוש הדבר שאין באפשרותך לנהל קמפיין לא פחות יעיל ובעלויות נמוכות הרבה יותר. כיום מאפשרת יוטיוב, להפיק ולהעלות סרטונים ללא הגבלת אורך או זמן, כאשר רכישתה של יוטיוב על ידי חברת גוגל העולמית הפכה את הסרטונים לחלק מאופציות התוצאות במנוע החיפוש של החברה, וסרטוני וידאו רלוונטיים יוצגו תמיד בראש דף התוצאות של גוגל.

באתי, ראיתי, נכבשתי


הפקת סרטון וידאו קצר ואיכותי איננה יקרה כמו הפקה טלוויזיונית, ויכולה להסתכם בסכומים שווים לכל כיס, אולם על מנת לוודא שהסרטון שלך אכן ימלא את יעודו, עליך לדאוג שהוא ימלא אחר כל התנאים של מנועי החיפוש, אחרת, יפה ככל שיהיה, הוא לא ייראה לעין, ויאבד מערכו השיווקי. חברות הקידום האיכותיות מספקות היום שירותי הפקה וקידום של סרטוני יוטיוב מקצועיים, התופסים את מקומם כאחת האופציות הטובות ביותר לקידום אתרים חברות ועסקים שונים. אם כל מה שנאמר עד כה הצליח להבהיר לך עד כמה חשוב הוידאו המקצועי לקידום האינטרסים הכלכליים שלך, פנה כבר עכשיו לקבלת ייעוץ מקצועי ראשוני חינם, ולקבלת כל המידע הדרוש להבנת תהליך ההפקה, הפרסום והקידום של העסק או האתר שלך.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה